20.11.2023 - 01:25

Aki Pyysing

+13706
Liittynyt:
16.12.2013
Viestejä:
7050

juuso628 wrote:

Jääkarhu wrote:

Millä sivostolla Halla-aho presidentiksi kerroin 100? Olen nähnyt vain 30 kerrointa maksimissaan ja seuraamasi Betfairin ohut markkina antaa atm 18. Ihan mielenkiinnosta, tuskin laitan mitään tähän kiinni.

Jep.Coolbet antaa 30 ,samoin kambi alustan yhtiöt 30 ..Niin mistä muka 100 kerrointa saa?

Villu. Siellä Betfairissa on ostolaita tasan sata juuri nyt ja oli myös kirjoittaessani. Ohut on laita joo.

20.11.2023 - 02:05

koirantoffee

+71
Liittynyt:
12.11.2015
Viestejä:
56

Druuge wrote:

En ole varma, onko Marinin tulo Jutan tiimiin Jutalle hyvä asia. Aika moni voi olla kyrpiintynyt Marinin toimintaan vaalien jälkeen ja sitä voi vuotaa Jutan niskaan jos Marin on jotenkin näkyvästi mukana touhussa. Toki voi olla, että katselen tätä jotenkin värittyneiden lasien läpi. 

Tästä osin samaa mieltä. Haavisto vetoaa nuoriin, mutta niin vetoaa Marinkin. Kuten arvata saattaa on äänestäjien muisti poikkeuksellisen lyhyt. Ehkä sama pätee Marinin tekemään selkäänpuukotukseenkin. Vanhempi äänestäjäkunta Marinia karsastaa (tämän tempun seurauksena tai siitä huolimatta), nuorempi ei. Onko lopputulos plusmiinusnollaa? Mene ja tiedä. TikTok-aikakaudella kaikki näkyvyys on kuitenkin hyvästä, right? Ainakin Tynkkynen näytti keväällä mallia some-ilmatilan hallinnasta.


En lähtisi vielä torille tuulettamaan Alexanderia. Omat Excelit (jeps, meni tähän) indikoi, että nykyinen 1,45 on alikerroin. Presidentinvaali on kansa kunnam syviem rivien vaali. Vaikka poliittinen painoarvo ei ole eduskuntavaalien veroinen, vetää se syystä tai toisesta väkijoukon koppiin. Kansa kaiketi haluaa pseudo-kuninkaallisensa, tasavallassa kun eletään.

Äänestysprosentteja tällä vuosituhannella:
EK 2023 72%, 2019 68,7%, 2015 66,9%, 2011 67,4%, 2007 65%, 2003 66,7%
Presidentinvaali 2. kierros
2018 66,7%, 2012 66%, 2006 74%, 2000 80,2%

Ylläoleva indikoisi äänestysaktiivisuuden olevan koholla mikäli kisasta tulee tiukka. Mitä se eittämättä olisi Urpilainen vs Stubb -asetelmassa. Nyt kun ulko- ja turvallisuuspolitiikka on korostuneemmassa asemassa kuin kenties koskaan aiemmin tällä vuosituhannella, uskon sen nostavan myös äänestysaktiivisuutta.

Ja mitä Stubbiin tulee, niin valitettavasti hän ei valitettavasti ole samaistuttava kansanmies tai -nainen. Alex vetoaa varmasti Oura-sormuksia käyttäviin kuntopyöräijöihin, mutta 2. kierroksen voitto vaatii tuen liikkuvilta ja kiikun kaakun olevilta. Niiltä, jotka käy kaupassa verkkareissa ja juo täysmaitoa.

Tuttavapiirissäkin on paljon ihmisiä, jotka äänestävät Kokoomusta, mutta vihaavat Stubbia. Liian lipevä. Liian kiiltokuva. Pyrkyri. Tyrkky. Paljon adjektiiveja, joilla ei ole itse poliittisen osaamisen tai substanssin kanssa tekemistä. Valitettavasti historian valossa Alex ei loista silläkään saralla.

Katsoin taannoin haastattelun (https://www.youtube.com/watch?v=ED-4SSiqmtA) missä Alex ylisti David Cameronia hänen päätöksestään järjestää kansanäänestys Brexitistä. Toki tapauksessa, jossa äänestys menisi vituiksi niin päätös onkin huono. LSE:ssä opiskelleen voisi olettaa tietävän mitä tarkoittaa results orientated -ajattelu. Alexin mielestä nauloillakin katkeeminen pre lienee väärin, jos potti ei valu kotiin. Noh, A:n lyhyeltä matikalta muuta ei voi odottaakaan. Onneksi valtiovarainministeriön johtoon tämä osaaminen riitti. Ja kaikesta päätellen (https://www.hs.fi/visio/art-2000009925567.html) ei siellä paljoa osaamista ole Alexin lähdönkään jälkeen ollut.

Ehkä näissä vaaleissa muistaa olla syyttämättä kollegoita russofobiasta.

Disclaimer: kirjoittaja kasvatti syksyn aikana Jutta-positiotaan. Pyrin olemaan biasoitumatta.

trending_down Alle 0
20.11.2023 - 03:48

juuso628

-16
Liittynyt:
22.8.2023
Viestejä:
69

Vihdoinkin täällä keskustelu räjähti.Kaipailin tälläistä keskustelua jo kuukausi tai kaksi takaperin.Näemmä tarvittiin Jutta ehdolle että saatiin säpinää tähänkin ketjuun.Voi kun Huhtasaari ja Väyrynenkin saisi vielä kannattajakortit täyteen niin saataisiin kunnon soppa aikaiseksi.Molemmissa leireissä on kova kiri päällä kannattajakorttien suhteen

trending_down Alle 0
20.11.2023 - 07:22

Astrix

+107
Liittynyt:
25.7.2018
Viestejä:
90

Mietin että kai toi Stubb olisi muuten itselle se varteenotettava valinta, mutta en tiedä jaksanko äänestää tuollaista satusetää. Kato kun radiosta soi Finlandia samaan aikaan kun Stubb hyvästeli Ahtisaaren viimeisen kerran https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6a5a9458-5070-485e-9b71-fc28df79ba35

Tai no miksei juuri tuo kyseinen stoori voisi pitääkin paikkansa, mutta kun noita ihmeellisiä tarinoita tuntuu puskevan ulos miehen suusta harva se päivä. Stubb on taitava puhumaan ja esiintymään median edessä, ja käyttää selvästi hyväksi tätä vahvuuttaan, joka on tietenkin sallittua. Ei toi Ahtisaaricase tai yleensä runsas värikynän käyttö nyt kerro, etteikö mies pressaksi istuisi, en vain haluaisi omalla äänellä osoittaa että minuun toi paskapuhe välttämättä uppoisi. 

20.11.2023 - 09:01

mskomu

+1426
Liittynyt:
31.3.2019
Viestejä:
707

Stubb on kokoomuksen Sanna Marin. Nuori(?) opportunistinen menestyjä, joka on erinomainen kameroiden edessä ja todella edustava. Heidän substanssiosaaminenkin on aika lailla samaa tasoa. Molemmissa myös vihataan ennen kaikkea sitä imagoa, mitä omassa leirissään hehkutetaan.

trending_up +2
20.11.2023 - 09:20

GHearst

+429
Liittynyt:
28.12.2021
Viestejä:
555

mskomu wrote:

Stubb on kokoomuksen Sanna Marin. Nuori(?) opportunistinen menestyjä, joka on erinomainen kameroiden edessä ja todella edustava. Heidän substanssiosaaminenkin on aika lailla samaa tasoa. Molemmissa myös vihataan ennen kaikkea sitä imagoa, mitä omassa leirissään hehkutetaan.

Sanna Marinin "substanssiosaaminen" muodostuu pääasiassa nopeista hoksottimista ja loistavasta ulosannista. Stubb on ärsyttävä, mutta Sannaa huomattavasti kokeneempi ulko- ja varsinkin EU-politiikan osaaja. Stubbin suurimpana etuna on hänen päävastustajiensa (Haavisto, Urpilainen) lässynlässyn imago maailmantilanteessa, joka oikein huutaa voimakasta ja päättäväistä johtajaa. The elections are Stubb's to lose (no short shorts or participating Putous)

trending_up +2
20.11.2023 - 11:13

Heikin Ashi

OP
+2712
Liittynyt:
9.2.2019
Viestejä:
898

Jos nyt ymmärsin oikein, niin kaksi virallista Suomen presidenttiehdokasta on sitä mieltä, että Suomen presidentin on asetettava joidenkin toisten valtioiden ja toisten valtioiden  kansalaisten   etu Suomen ja suomalaisten edun edelle. Tarkoittanevat  Venäjää tms ?  Hyvä, että "naamiot riisuttiin" tässäkin ja tämäkin tuli nyt esiin ennen kuin vaalilipukkeisiin rustataan mitään numeroita.

trending_up +3
20.11.2023 - 11:31

hauturi

+3264
Liittynyt:
25.6.2014
Viestejä:
2384

Heikin Ashi wrote:

Jos nyt ymmärsin oikein, niin kaksi virallista Suomen presidenttiehdokasta on sitä mieltä, että Suomen presidentin on asetettava joidenkin toisten valtioiden ja toisten valtioiden  kansalaisten   etu Suomen ja suomalaisten edun edelle. Tarkoittanevat  Venäjää tms ?  Hyvä, että "naamiot riisuttiin" tässäkin ja tämäkin tuli nyt esiin ennen kuin vaalilipukkeisiin rustataan mitään numeroita.

Li Andersson:

Elämme maailmassa, jossa koko ihmiskunnan ongelmat ja ratkaisut ovat syvästi yhteen kietoutuneita. Minusta on Suomen ja suomalaisten etu, että olemme solidaarisia globaalisti, että panostamme kehitysyhteistyöhön ja kunnianhimoiseen ilmastopolitiikkaan. Meidän on oltava vahva ääni kansainvälisen oikeuden ja ihmisoikeuksien puolesta.

Pekka Haavisto:

Suomen ja suomalaisten etua ei pidä määrittää yksisilmäisesti. Kansallinen etu voi joskus vaatia vaikuttamista kaukaisiin kehityskulkuihin. Jos pelkäämme pakolaiskriisejä, on varmasti viisainta toimia jo alkulähteillä niiden torjumiseksi. Jos ajattelemme, että ilmastonmuutos luo pakolaisuutta viljelykelpoisten maiden tuhoutuessa, on viisainta keskittyä ilmastonmuutoksen torjuntaan globaalisti. Nyt huomiomme on Ukrainan auttamisessa. Sen vuoksi, että kysymys on omasta turvallisuudestamme ja toivoisimme saavamme vastaavaa apua, jos olisimme hyökkäyksen kohteena.

trending_up +5
20.11.2023 - 11:32

Druuge

+395
Liittynyt:
27.1.2020
Viestejä:
347

Hyvä, ettei joudu itse vastaamaan tuollaiseen kysymykseen. Heti alkaa miettiä kaikenlaisia, toinen toistaan epätodennäköisiä skenaarioita, joissa voisi olla järkevääkin ajaa Suomen kannalta epäsuotuisaa linjaa. Kysymyksen asettelulla olisi voinut sulkea pois tarpeen miettiä tällaisia skenaarioita. Olisi voitu kysyä vaikka "Poliitikkojen on ajettava ennen kaikkea Suomen etua". Tuo "ennen kaikkea" ei ole niin absoluuttinen, etteikö sen vastaisesti voisi toimia tilanteen todella niin vaatiessa. No, viime kädessä riippuu varmaan omasta luonteesta ja pilkunviilauksen tasosta, miten kirjaimellisesti tuollaisia kysymyksiä tulkitsee. 

Haavisto on niin maailmankansalainen, joten tässä ajattelee ajavansa ennenkaikkea maailman tai "yhteistä" etua. Lin osalta tilanne saattaa olla vähän sama kuin minulla, eli alkaa saivartelemaan. Tai sitten olen väärässä. Sitäkin on tapahtunut. Melkein kerran jopa Väyryselle.

20.11.2023 - 11:51

TL

+1405
Liittynyt:
31.7.2020
Viestejä:
1101

Heikin Ashi wrote:

Jos nyt ymmärsin oikein, niin kaksi virallista Suomen presidenttiehdokasta on sitä mieltä, että Suomen presidentin on asetettava joidenkin toisten valtioiden ja toisten valtioiden  kansalaisten   etu Suomen ja suomalaisten edun edelle. Tarkoittanevat  Venäjää tms ?  Hyvä, että "naamiot riisuttiin" tässäkin ja tämäkin tuli nyt esiin ennen kuin vaalilipukkeisiin rustataan mitään numeroita.

Jep jep. Ja samalla logiikalla jenkkien pitäisi asettaa oma etu aina ensin ja lopettaa mm. Euroopan asioihin sotkeutuminen kuten Ukrainan tukeminen. Herra Trump taitaa olla puhtain Amerikka ensin ajattelun edustaja. Minusta asioiden vähän laajemmassa kontekstissa ajattelu on oikein positiivinen asia. Pisteet Andessonille ja Haavistolle tästä naamioiden riisumisesta, vaikka en kumpaakaan aiokaan äänestää.

trending_up +1
20.11.2023 - 12:13

hauturi

+3264
Liittynyt:
25.6.2014
Viestejä:
2384

Itse jouduin pohtimaan mitä kysymyksellä oikein tarkoitetaan erityisesti kysymyksen "Kristilliset arvot ovat hyvä pohja poliittiselle päätöksenteolle" kohdalla. Ensimmäinen reaktio oli "uskontoa ja politiikkaa ei pidä sekoittaa" -> "täysin eri mieltä". Sitten rupesin pohtimaan asiaa enemmän. Vaikka olenkin täysin uskonnoton enkä usko minkäänlaisiin yliluonnollisiin olentoihin, ovat omat arvoni loppujen lopuksi melko yhteensopivat kristillisten arvojen kanssa, vaikken niitä erityisesti kristillisinä arvoina pidäkään - monet arvoista löytyvät varmaan useimpien maailman valtauskontojen arvoista (johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että ihmiskunta on havainnut tiettyjä perusperiaatteita - vaikkapa sen ettei toista ihmistä lähtökohtaisesti kannata tappaa - yleisesti hyväksi periaatteeksi, ja kun ihmisiä on historian alkuhämärissä yritetty saada käyttäytymään "tolkullisesti" on parhaaksi keinoksi havaittu kertoa näiden periaatteiden tulevan joltain jumalalta ja kirjata ne uskonnon arvoihin). Tältä pohjalta olen aika pitkälti samaa mieltä siitä, että monet kristilliset arvot ovat hyvä pohja mille tahansa - myös poliittiselle - päätöksenteolle. Toisaalta kristillisiin arvoihin kuuluu käsittääkseni myös paljon sellaista mistä olen eri mieltä. En siis voi valita kumpaakaan ääripäätä, mutta pitäisikö valita "jokseenkin eri mieltä" vai "jokseenkin samaa mieltä" - ei aavistustakaan. Vain katsomalla ehdokkaiden omia perusteluja voi päästä jotenkin kärryille siitä keiden ajatukset ovat tässä asiassa samansuuntaisia kuin omat. 

trending_up +1
20.11.2023 - 12:23

tonza

+1230
Liittynyt:
4.3.2020
Viestejä:
623

hauturi wrote:

Itse jouduin pohtimaan mitä kysymyksellä oikein tarkoitetaan erityisesti kysymyksen "Kristilliset arvot ovat hyvä pohja poliittiselle päätöksenteolle" kohdalla. Ensimmäinen reaktio oli "uskontoa ja politiikkaa ei pidä sekoittaa" -> "täysin eri mieltä". Sitten rupesin pohtimaan asiaa enemmän. 

Se mitä kristillisillä arvoilla tarkoitetaan riippuu niin paljon kristitystä ja siitä mihin suuntaukseen tämä sattuu kuulumaan, että aika laaja käsite kyllä niputettavaksi yhden väitteen alle. 

Räsäselle esimerkiksi on tärkeää saada halventaa seksuaalivähemmistöjä ja suhtautua kategorisen kielteisesti kaikkiin päihteisiin sekä eutanasiaan. Joku toinen kristityksi itseään kutsuva poliitikko voisi marssia ilolla Pridessa ja edistää kannabiksen ja eutanasian laillistamista. 

trending_down Alle 0
20.11.2023 - 12:44

Humvee

+16
Liittynyt:
27.2.2018
Viestejä:
11

TL wrote:

Jep jep. Ja samalla logiikalla jenkkien pitäisi asettaa oma etu aina ensin ja lopettaa mm. Euroopan asioihin sotkeutuminen kuten Ukrainan tukeminen. Herra Trump taitaa olla puhtain Amerikka ensin ajattelun edustaja. Minusta asioiden vähän laajemmassa kontekstissa ajattelu on oikein positiivinen asia. Pisteet Andessonille ja Haavistolle tästä naamioiden riisumisesta, vaikka en kumpaakaan aiokaan äänestää.


Eikö jenkit ole aika johdonmukaisesti ajaneet omaa etuaan koko olemassa olonsa ajan?

Amerikka ensin -ajattelu näyttäytyy ainakin minulle vain kehnolta lyhytaikaisen edun maksimoinnin yritykseltä. Voi olla, etta jokunen sata miljardia säästyisi seuraavien vuosien aikana, jos Ukrainaa ei tuettaisi. Toisaalta kahden kymmenen vuoden päästä kauppa Euroopan kanssa ei ehkäkävisi yhtä mallikkaasti kuin nyt tukemalla. EhkäEurooppa olisi täydessä kaaoksessa tai sitten Eurooppa ja muut valtiot ostaisivat maailman parhaat aseet Euroopasta. Tai jotain tuolta väliltä.

Tuntuu käsittämättömältä tilanne, jossa valtiojohdon päällimmäinen tavoite ei ole Suomen valtion ja sen kansalaisten edun asettaminen kaiken muun edelle. 

Ja tarkoitan toki edun maksimointia yli ajan. Esimerkiksi ilmastonmuutoksen torjumiseen kannattanee käyttää resulsseja. En kuitenkaan haluaisi, että Suomi ja suomalaiset hirtetään kahdeksan miljardin maailman muun asukkaan eduksi. 

trending_up +2
20.11.2023 - 22:52

Jääkarhu

+94
Liittynyt:
10.11.2015
Viestejä:
70

Tämän sekaannuksen syy selvisi. Betfair ei näytä osto- ja myyntilaitoja oikein kirjautumatta. Liekköhän näin että ihan pienimpiä muutaman euron vetomahdollisuuksia ei näytetä kirjautumatta. Mutta joo, on totta että 3€:lla voi lyödä vetoa Halla-ahosta kertoimella 100. Käytännössä markkina ei kyllä hinnoittele tuota 3€:n tarjousta lukuunottamatta mahdollisuuksia nuin pieneksi.

Edit: lainaus epäonnistui mutta viittaus Akille ylempänä esitettyyn väitteeseen Betfairin pressakertoimista

20.11.2023 - 23:57

Aki Pyysing

+13706
Liittynyt:
16.12.2013
Viestejä:
7050

Käytännössä vedonlyöntiyhtiöt ohuilla markkinoilla hinnoittelevat long shotit alikertoimiksi, koska niihin tulee jonkun verran kannatusbetsiä kuitenkin. Shorttaamaan et yleensä pääse. Joten vedonlyöntipörssin hinta on usein se relevantein.  En tässä yhteydessä kuitenkaan väitä oikeista kertoimista Suomen 2024 presidentinvaaleissa yhtään mitään.

21.11.2023 - 14:40

juuso628

-16
Liittynyt:
22.8.2023
Viestejä:
69

Kuten tuossa jo aiemmin mainitsin niin siellä on Väyrynenkin erittäin lähellä saada kortit täyteen.

https://m.youtube.com/watch?v=AUn_jogHwZI&t=20s&fbclid=IwAR26l2L-w5GvLPDyOcJQD44p1oR0GH6YcIM6kImlUPGpiTjbAIgLHg93Spg

Siinä videota Paavon kiertueelta ..Ei enää paljoa puutu..Itsekin olen piruuttani näitä kannattajakortteja keräillyt ja kuutisen kymmentä on kasassa .Jos täältä joku haluaa järjestää lisäsäpinää vaaleihin niin täältä sitä saa https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/16/ryhdy-keraamaan-kannattajakortteja-tue-korttien-keraamista-3/  ..Nämä ovat jopa sellaisia kortteja että vastaanottaja on jo maksanut postimaksun ..Eli tarvitsee vain tulostaa,täyttää ja viedä postiin

trending_down Alle 0
21.11.2023 - 14:47

GHearst

+429
Liittynyt:
28.12.2021
Viestejä:
555

juuso628 wrote:

Siinä videota Paavon kiertueelta ..Ei enää paljoa puutu..Itsekin olen piruuttani näitä kannattajakortteja keräillyt ja kuutisen kymmentä on kasassa .Jos täältä joku haluaa järjestää lisäsäpinää vaaleihin niin täältä sitä saa https://www.paavovayrynen.fi/2023/06/14/kannattajakortit-tasta/

Piruuttaan Venäjän asialla, olemme kaikki kovin ylpeitä.

trending_up +3
21.11.2023 - 15:14

juuso628

-16
Liittynyt:
22.8.2023
Viestejä:
69

Väyrynen ansaitsee kolmannen ehdokkuuden putkeen,siinä missä Pekkakin ..Halla-ahoa tulen äänestämään

trending_down Alle 0
22.11.2023 - 09:16

Heikin Ashi

OP
+2712
Liittynyt:
9.2.2019
Viestejä:
898

Jaa-a, maailma on nyt todella sekaisin:

Kommunistien (peitejärjestö "vasemmistoliittohan"  perustettiin 1990 kommunistien peitejärjestön "Suomen Kansan Demokraattisen Liiton" eli SKDL:n  raunioille) ex-puheenjohtaja Siimes tukee kokoomuksen tohtori Alex Stubbia ja

OP-vuorineuvos Karhinen tukee  ja kokoomuksen ex-kansanedustaja Pelkonen oikein johtaa  vihervasemmiston ylioppilas Haaviston kampanjaa.

trending_up +2
22.11.2023 - 10:08

hauturi

+3264
Liittynyt:
25.6.2014
Viestejä:
2384

Heikin Ashi wrote:

Jaa-a, maailma on nyt todella sekaisin:

Kommunistien (peitejärjestö "vasemmistoliittohan"  perustettiin 1990 kommunistien peitejärjestön "Suomen Kansan Demokraattisen Liiton" eli SKDL:n  raunioille) ex-puheenjohtaja Siimes tukee kokoomuksen tohtori Alex Stubbia ja

OP-vuorineuvos Karhinen tukee  ja kokoomuksen ex-kansanedustaja Pelkonen oikein johtaa  vihervasemmiston ylioppilas Haaviston kampanjaa.

Ehkäpä, jos presidentinvaaleja ajattelee puoluepolitiikan kautta.

Itse en koskaan äänestä(isi) keskustaa, mutta silti minusta Rehn vaikuttaa asiallisimmalta vaihtoehdolta presidentiksi.

trending_up +4
22.11.2023 - 15:12

Aki Pyysing

+13706
Liittynyt:
16.12.2013
Viestejä:
7050

juuso628 wrote:

 

Siinä videota Paavon kiertueelta ..Ei enää paljoa puutu..Itsekin olen piruuttani näitä kannattajakortteja keräillyt ja kuutisen kymmentä on kasassa .Jos täältä joku haluaa järjestää lisäsäpinää vaaleihin niin täältä sitä saa https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/16/ryhdy-keraamaan-kannattajakortteja-tue-korttien-keraamista-3/  ..Nämä ovat jopa sellaisia kortteja että vastaanottaja on jo maksanut postimaksun ..Eli tarvitsee vain tulostaa,täyttää ja viedä postiin

Itse en kaipaa klovneja sen enempää ehdokkaaksi kuin valituksikaan. Joten printtasin pari korttia. Ja lähetin vastaanottajan laskuun. En välttämättä kuitenkaan omalla nimellä.

trending_down Alle 0
23.11.2023 - 14:02

Aki Pyysing

+13706
Liittynyt:
16.12.2013
Viestejä:
7050

Toistan aiemman kantani, etten kaipaa klovneja presidentinvaaleihin edes ehdokkaiksi. En Anoa, Paavoa enkä Saaraa.

trending_up +5
23.11.2023 - 16:15

juuso628

-16
Liittynyt:
22.8.2023
Viestejä:
69

Katso Aki nyt tarkkaan kaikkia päälehtien uutisia!Niissä on linkki Paavon blogiin joissa on taas linkki kannattajakorttien keräämiseen.Tämä tempaus tehtiin tarkoituisella ..Maksimaalinen päälehtien hyödyntäminen täysin ilmaiseksi

trending_down Alle 0
23.11.2023 - 16:19

juuso628

-16
Liittynyt:
22.8.2023
Viestejä:
69

Paavo sai tällä tempauksella ainakin kuusinumeroisen määrän klikkauksia blogiinsa ja täysin ilmaiseksi..Mutta tosiaan eikö joku voisi järjestää sitä Urpilaista betfairin valikoimiin?

trending_down Alle 0
23.11.2023 - 21:30

1UP

+232
Liittynyt:
3.3.2023
Viestejä:
304

Presidenttinäkin kysyisi varmaan ChatGPT:ltä neuvoa kiperissä kysymyksissä. 👍😄

Tuo Paavolle tekoälyn esitellyt ja hänen kampanjassaan pyörivä Aki Ylinen on muuten aivan vitun sekaisin oleva kaveri. Ylilaudalta ja Youtubesta löytyy lisätiedot.