Keltanokka1
Viimeisimmät viestit
Orthex
25.3.2021 - 09:38
Opiskeleva sijoittaja kirjoitti:
Opiskeleva sijoittaja kirjoitti:Otetaan siis käteen luuri ja soitetaan kuten vanhaan hyvään aikaan!
EDIT1: Onnistui tosiaan soittamalla, vain 10 minuuttia piti olla jonossa. Jätin myös palautetta tästä Investorin toimimattomuudesta, enkä yllättäen ollut ainoa. Tähän asti olen ollut suhteellisen välinpitämätön Nordean nettipankkitoimintaan, mutta tällaisten fundamentaalisten asioiden pitäisi olla toimivia.
Ei ole Orthexia OST:llä eikä kyllä näy toimeksiannoissakaan mitään.
Minimimerkinnän jätin, ja rahaakin oli sitä myöten OST:llä tarpeeksi. Mitähän hittoa sitä on Nordealla sekoiltu - ei muuta kuin käteen taas luuri ja kokeilemaan!
EDIT: Tässä vastaus " Yhtiön hyväksymien merkintöjen mukaiset Yleisöannissa merkityt osakkeet kirjataan merkitsijöiden arvo-osuustileille arviolta torstaina 25.3.2021. "
Pohdinkin tässä nyt, että miten toteutuu osakkeenomistajien tasapuolinen kohtelu, jos osakkeita ei saa samanaikaisesti käyttöönsä?
Toki epäselvissä tilanteissa näissä saattaa kestää, mutta puhelimitse tehdyssä merkinnässä ei Nordean puolelta tullut mitään kommenttia, etteikö merkintä onnistuisi (esim. rahavarojen riittävyyden jne. puolesta)
EDIT2: Sain vielä yhteydenoton Nordealta, mutta eivät osanneet sanoa mikä on osakkeiden status. Merkintä mennyt aikanaan, ja osakkeet tulevat "jossain vaiheessa", jos ovat läpi menneet. En nyt oikein ymmärrä miten tämä voi olla näin vaikeaa Nordealla hoitaa.
Nordeahan on tehnyt miljardien it-investointeja. Ilmeisesti silti liikaa olettaa että osakkeet saapuisi ajallaan salkkuun :/
Sama homma Nordean kanssa. Rahat kyllä lähti OSTlta kun viime viikolla merkinnät hoisin ultramodernisti puhelinsoitolla. Mitään merkintää/ tapahtumaa ei kyllä tiedoissa näy, eikä lapun lappua. Pitänee tässä perehtyä muihin palveluntarjoajiin, suosituksia otetaan vastaan.
Orthex
18.3.2021 - 10:16
Keltanokka1 kirjoitti:Puhelimen kautta saa OST:lle, eilen laitoin ämpäriä tilaukseen. Rahat lähti, mutta mitään merkintää kyseisestä transaktiosta ei kyllä näy.
Sama toistui myös tässä nexstimin merkkarijaossa, vaikka näkyvätkin siellä OSTn puolella, niin investorin kautta vaihtoehdot on myydä/antaa raueta. Merkintä ei onnistu ilman luuria.
Erittäin hyvä ja käyttäjäystävällinen palvelu tämä uudistettu Nordea.
Outoa, koetin siis nimenomaan puhelimella Nordea Mobilen kautta, jossa ohjaa Nordea Investorin nettisivulle.
Pystyn tekemään ostotoimeksiannon, mutta vahvistaessani toimeksiantoa tulee "Temprorary error. Please try again later".
Lisäksi IPO-kohdassa mainitaan erikseen, että OST:lle ei voi merkitä, kuten tuossa aiemmassa viestissä lainasinkin.
Soittamalla ilmeisesti onnistuu, joten tarkoititko siinä että merkintä ei onnistu ilman luuria että tarvitsee soittaa erikseen?
Olettaisin, että et, mutta en nyt mobiilipankin kautta Investoriin menemällä (ei työpöytä- eikä mobiiliversiolla) saa tuota toimeksiantoa onnistumaan.
Ei sillä puhelinappilla mitään tee, aivan kaamea käyttöliittymä ainakin omaan makuun. Eli soittamalla aspaan onnistuu. Jonotusajat aspassa vaan melkomoiset joten suosittelen tunnistautumaan ja jättämään soittopyynnön.
Orthex
18.3.2021 - 09:05
Puhelimen kautta saa OST:lle, eilen laitoin ämpäriä tilaukseen. Rahat lähti, mutta mitään merkintää kyseisestä transaktiosta ei kyllä näy.
Sama toistui myös tässä nexstimin merkkarijaossa, vaikka näkyvätkin siellä OSTn puolella, niin investorin kautta vaihtoehdot on myydä/antaa raueta. Merkintä ei onnistu ilman luuria.
Erittäin hyvä ja käyttäjäystävällinen palvelu tämä uudistettu Nordea.
Sijoitusnoviisien osakevalinnat vuodelle 2021
10.3.2021 - 13:31
#Keltanokka1#Argo Blockchain#ARB.L#250.00#
Noussut jo reippaasti, mutta 1k%+ tahi mutakuoppa on määränpäänä